Indhold
Efter kurset kan deltageren yde kundeservice i form af målrettet kommunikation og vejledning om tekniske løsninger.
Det betyder:
-
Deltageren har viden om metoder for god kommunikation og vejleder kunden i forbindelse med udførelse og aflevering af tekniske installationer.
-
Med baggrund i sin tekniske viden udfører deltageren grundige observationer af de tekniske installationer i kundens bygning.
-
Via dialog med kunden og kendskab til kundens tekniske installationer sikrer deltageren, at kunden får tilbudt den rette løsning og skaber samtidig mulighed for yderligere salg.
-
Deltageren foreslår ændringer, der forbedrer kundens tekniske løsninger og installationer videst muligt i forhold til økonomi, energiforbrug, sikkerhed og brugervenlighed.
-
Deltageren foretager systematisk teknisk informationssøgning og formidler resultaterne klart og præcist til såvel kolleger som kunder.
-
Deltageren kommunikerer med andre aktører og vejleder dem om opgaverne med henblik på at sikre de bedste tekniske løsninger for kunden.
Målgruppe
Uddannelsen retter sig mod faglærte elektrikere og vvs-energiuddannede eller personer med lignende kompetencer, der i deres job har brug for kompetencer inden for kundeservice og salg.
Mål
El- og VVS- branchens kunder har brug for kompetent vejledning om energibesparende løsninger til at understøtte den grønne omstilling.På kurset lærer du at yde kundeservice i form af målrettet kommunikation og vejledning om tekniske løsninger.Søgeord: grøn omstilling, kundeservice, energibesparelse, energibesparende installationer
Fag til kurset
Tekniske Installationer - Kundeservice og salg
Varighed 2 dage
Timer pr. dag 7,4
Generatorvej 12
2860 Søborg
Også for deltagere udenfor AMU-målgruppen