Rengøringsleder­­uddannelse FYN

LINK
KOPIERET
Rengøringstekniker

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket. Kontakt os for mere information

Indhold

Deltageren kan:

  • Skelne mellem professionel, serviceorienteret adfærd og konfliktfremmende eller dæmpende adfærd og anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser.

  • Anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter med baggrund i forståelse af:

    • Menneskers psykologiske spil.
    • Forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, fx kunder, patienter og beboere.
  • Udvise forståelse for krisereaktioner.

  • Anvende samtaleteknik og vise forståelse for andres livs- og arbejdssituationer på en respektfuld måde.

  • Håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig, serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbydes AMU-uddannelser.

Mål

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde.

KONTAKT

Kursuscenter

SCAN QR KODEN FOR AT FÅ LINK TIL DENNE SIDE