Lederforløb - flex

LINK
KOPIERET
Indhold

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbyde AMU-uddannelser

Mål

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd, og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd. Og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. 

Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter, med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v.

Derudover kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.

Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

Fag til kurset
Kommunikation og konflikthåndtering - service
Skolefagkode 44853
Varighed 3 dage
Timer pr. dag 7,4
KONTAKT

Kursuscenter

Dato: 06.01.2026
Dato: 06.01.2026
Pladser 26 ledige
Slutdato 12.01.2026
Varighed 3 Dage
Mødetid 8.00-15.24
Adresse TEC - Gladsaxe
Tobaksvejen
2860 Søborg
AMU-nr. 14740138836Leder2
Pris
Pr. person 1,00
Pr. person 1,00
Også for deltagere udenfor AMU-målgruppen

SCAN QR KODEN FOR AT FÅ LINK TIL DENNE SIDE