Lederforløb - flex

LINK
KOPIERET

Dette kursus udbydes ikke i øjeblikket. Kontakt os for mere information

Indhold

Du lærer om kommunikation og samtaleteknik, så du får bedre forståelse for andres situation og kan håndtere konflikter i forhold til kunder og kolleger på en god måde

Målgruppe

Uddannelsesmålet retter sig mod personer, der arbejder inden for de jobområder, hvor der tilbyde AMU-uddannelser

Mål

Deltageren kan skelne mellem professionel serviceorienteret adfærd, og mellem konfliktfremmende og dæmpende adfærd. Og kan anvende dette gennem sin personlige fremtræden og adfærd i forbindelse med serviceydelser. 

Endvidere kan deltageren anvende enkle teknikker til håndtering af konflikter, med baggrund i forståelse af menneskers psykologiske spil og forskellige roller, herunder egne roller og adfærd i forhold til kolleger, ledelse samt brugere, som fx kunder, patienter, beboere m.v.

Derudover kan deltageren udvise forståelse for krisereaktioner.

Endelig kan deltageren anvende samtaleteknik og udvise forståelse for andres liv- og arbejds-situationer på en respektfuld måde og håndtere aggressive episoder på en hensigtsmæssig serviceorienteret og mindre konfrontativ måde.

KONTAKT

Kursuscenter

SCAN QR KODEN FOR AT FÅ LINK TIL DENNE SIDE